Design Grafic si Branding

Doresti ridici imaginea companiei tale la standardele moderne insa nu stii de unde sa incepi?

Noi te putem ajuta!

Design Grafic

Cel mai important element pentru identitatea ta vizuala online este logo-ul, acesta este lucrul ce doresti ca posibila ta audienta sa il tina minte, fie ca iti sunt deja clienti sau iti pot deveni clienti, este lucrul ce in timp va fi asociat cu serviciile ce le oferi.

El va aparea pe website, profilele businessului tau de pe retelele de socializare, reclamele tale si semnatura din e-mail-urile promotionale trimise. Este primul indice vizual ce oamenii il vor intalni legat de afacerea ta. Cele mai utile formate pentru imagine in care logo-urile se vehiculeaza sunt PNG si JPG, acestea fiind formate de dimensiuni reduse pentru a se putea incarca repede; si nu sunt potrivite redimensionarilor.

In mediul offline, el este prezent pe afise, bannere publicitare sau cartile de vizita. Avand in vedere varietatea de dimenisiuni la care acestea se executa vei avea nevoie de logo-ul tau intr-un format vectorial, precum AI, EPS si PDF; aceste formate isi pastreaza calitatea perfecta indiferent de redimensionare.

logoc exemplulogo-ul nostru
exemplu design logoexemplu de design website vazut in PhotoShop

In situatia in care nu esti inca sigur ca doresti sa te inrolezi total in achizitionarea unui website pentru afacerea ta poti solicita serviciul de design site.

Acest serviciu iti permite sa apelezi la designerii nostri pentru a putea obtine un fisier PSD cu o demonstratie de cum ar arata website-ul tau in final dupa ce ar fi planificat si implementat.

Acest fisier ce este specific aplicatiei PhotoShop iti permite tie cat si altora sa vedeti bucata cu bucata care sunt elementele vizuale ce ar compune site-ul; indata ce acest fisier este in posesia ta, iti apartine, si poti opta pentru demararea procesului de dezvoltare site in baza lui cu orice firma de dezvoltare web de pe piata.

Costurile acestui serviciu sunt mult mai reduse comparativ cu dezvoltarea unui website propriu-zis.

Branding

manual de brandexemplu de Manual de Brand

Al doilea element major pentru prezenta ta in lumea digitala, si nu numai, este Branding-ul, acesta include si Logo-ul. Distinctia dintre ele este ca Logo-ul se poate creea la cerere si presupune libertate completa in executie, insa o companie ce are un Branding / Identitate Vizuala consilidata impune consistenta atat cromatica, cat si de stil.

Se pot alege de exemplu culorile de pe un website pornind de la un logo deja existent, insa un Manual de Brand consolidat presupune alegerea unor stiluri de scris specifice, niste culori specifice, ce denota consistenta si individualitate in cele mai subtile aspecte.

Cel mai simplu de explicat este ca un Branding adecvat ofera afacerii tale "recunoastere" in ochii altora, "distinctie". Ofera impact subtil dar sigur asupra reputatiei, perceptiei si increderii acordata initial de catre posibilii clienti.

Esti hotarat?

Contactaza-Ne
0756 383 660E-MailWhatsApp
Iti stam la dispozitie telefonic de Luni pana Vineri intre 10:00 si 20:00 si nonstop prin email

Parteneri

ministerul mediu de afaceri logo
camera comert logo
banca transilvania logo
eu privacy logo